پیام تبریک مدیریت شهری شهرعلامه مجلسی (ره) به مناسبت ۱۳ فروردین‌ روز طبیعت

پیام تبریک مدیریت شهری شهرعلامه مجلسی (ره) به مناسبت ۱۳ فروردین‌ روز طبیعت
فروردین 14, 1402
523 بازدید

پیام تبریک مدیریت شهری شهرداری مجلسی به مناسبت ۱۳ فروردین‌ روز طبیعت متن پیام به شرح زیراست بسم‌الله الرحمن الرحیم تعطیلات نوروزی سال جدید رو به پایان و اینک ۱۳فروردین […]

پیام تبریک مدیریت شهری شهرداری مجلسی به مناسبت ۱۳ فروردین‌ روز طبیعت
متن پیام به شرح زیراست

بسم‌الله الرحمن الرحیم
تعطیلات نوروزی سال جدید رو به پایان و اینک ۱۳فروردین ماه روز طبیعت در پیش است.
طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است،دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد.

بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می آموزند، به تعبیر نبی مکرم اسلام حضرت رسول اکرم (ص) : آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل ترین مردمان است.

در سیزدهمین روز از بهار طبیعت،سنت کهن ایرانیان بر طبیعت گردی و دور هم بودن شکل گرفته که رسمی بسیار شایسته است و می تواند رشته مهربانی ها را محکم تر کند.
مهربانی با طبیعت هم بخشی از این رسم زیباست که اگر مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، زمزمه بهارهای آینده را به سوی خاموشی رهنمون خواهد شد.

اینجانبان ضمن تبریک مجدد سال جدید و شاد باش سیزدهم فروردین روز طبیعت به مردم شریف و ولایتمدار شهرعلامه مجلسی(ره)، از عموم شهروندان فهیم انتظار داریم در این روز با پاسداشت و شکر نعمت های خدادادی و استفاده بهینه از طبیعت که به حق از بهترین سرمایه هاست ، در جهت حفاظت از محیط زیست کوشا بوده و امانت نسل های آینده را به خوبی برای آنان نگهداری نمایند .
امید است با رعایت نکات بهداشتی و زیست محیطی روز طبیعت را پاس داشته و محیط زیستی سالم و با نشاط داشته باشیم.

حمیدرضا رجبی شهردار
رئیس واعضای شورای اسلامی شهرعلامه مجلسی(ره)

سیزدهم فروردین 1402

برچسب‌ها:, , , , ,