رئیس دفتر مقام معظم رهبری: مردمی بودن و ساده زیستی از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام رئیسی است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: مردمی بودن و ساده زیستی از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام رئیسی است
مهر 18, 1398
592 بازدید

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردمی بودن، ساده زیستی، تلاش و کوشش از جمله ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام رئیسی به شمار می‌رود، ایشان بسیار مردمی است و همواره تلاش می‌کرد که در حد توان، رضایت مقام معظم رهبری را جلب کند.

به گزارش raisi.ir، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه تولیت آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: آقای رئیسی در مدت کوتاه تولیت آستان قدس رضوی خدمات واقعاً ارزنده‌ای داشت؛ ایشان در مدت سه سال خدمت خود، حتی یک ریال از حق تولیت خود استفاده نکرده است، با اینکه حق تولیت حق شرعی و قانونی تولیت است و آقای رئیسی می‌توانست از حق خود استفاده کند اما چنین کاری را انجام نداد.

وی افزود: مردمی بودن، ساده زیستی، تلاش و کوشش از جمله ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام رئیسی به شمار می‌رود، ایشان بسیار مردمی است و همواره تلاش می‌کرد که در حد توان، رضایت مقام معظم رهبری را جلب کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی چند مرتبه به بنده گفتند که دل کندن از این آستان برای ایشان خیلی مشکل بود و حق هم داشتند چرا که همه جای آستان قدس رضوی نور، روشنی و متصل به آسمان است.

وی با بیان اینکه اداره کردن ۳۰ میلیون زائر با ملیت‌ها و مذاهب مختلف کار آسانی نیست چرا که باید وسایل آسایش این تعداد زائر فراهم شود، تأکید کرد: آقای رئیسی همین کارها را دوست داشتند اما مقام معظم رهبری به ایشان تاکید کردند که اگر شما در مسئولیت جدید خود گره از کار یک مسلمان بگشایید، ثواب بیشتری خواهد داشت.

برچسب ها رئیسیساده زیستیمحمد محمدیمعارفهمقام معظم رهبری